Mer än halvvägs
Ja, nu är jag lite mer än halvvägs till att få en ny liten bebis! Känns ändå som att det är jätte jätte långt kvar. I dag var jag hos barnmorskan och allt var bra. Jag sa att jag var lika stor nu som jag var när Samuel föddes. Jaha, sa hon då kanske det blir en tjej den här gången. Men jag tror stenhårt på en kille till.
Min envisa förkylning har övergått till “svinförkyld”. Så imorgon blir det ingen träning, satsar på sömn istället.
I helgen var vi hos vänner i Nyköping och som vanligt när man är hos dem blev vi bortskämda med massa god mat och många goda skratt. Det är synd att vi bara träffas ett par gånger om året.
27. februari 2009 kl. 17:35
Jag tror också på tjej! Jag brukar ha rätt
5. mars 2009 kl. 22:35
Det tror jag också