Sug unge!
Amanda är helt hopplös när det gäller att dricka ur nappflaskan, blir galen snart tror jag! Hon fattar helt enkelt inte, biter bara. Vi vill börja ge henne välling nu, men icke. Hon vaknar stup i kvarten på nätterna och vill äta så då tycker vi att det är dags att hon äter välling innan hon lägger sig, men nej bara bröstet funkar. Har hållt på med “smakportioner” i snart två månader nu men jag kan inte påstå att hon är förtjust i mat eller gröt heller. Men nu har jag bestämt mig för att hon SKA börja gilla mat och gröt och att hon ska fixa det där med flaskan. Flickebarnet måste ju bli ordentligt mätt!!!