Vi har redan varit hos tandläkaren 2 gånger! Men tydligen får vissa 2-åringar också gå, de bara väljer ut vissa som får gå. Alexanders kompis Julianna som är 2 var där igår.
Hur gick det med köket? Hos oss har de i alla fall kaklat nu så nu väntar jag bara på luckorna.
]]>